ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΕΥΔΑΠ: Ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ψηφιακής εξυπηρέτησης για κάθε πελάτη Κύριο

12:00 - 20 Ιουλ 2022 | ΥΔΡΕΥΣΗ
ΕΥΔΑΠ: Ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ψηφιακής εξυπηρέτησης για κάθε πελάτη
Στην ΕΥΔΑΠ, με γνώμονα την εξυπηρέτηση, αναπτύχθηκαν ψηφιακές λύσεις εξασφαλίζοντας την αδιάλειπτη ανταπόκριση της Εταιρείας στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, δημιουργώντας μία phygital εμπειρία.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο Reporter Magazine Τεύχος Ιουλίου 2022

Μέσω του eΕΥΔΑΠ - το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΥΔΑΠ - οι καταναλωτές πραγματοποιούν αιτήματα και συναλλαγές, από την άνεση του σπιτιού τους, που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους, πάντα με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε σε ένα από τα Περιφερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ.

Οι χρήστες του eΕΥΔΑΠ αποκτούν πλήρη έλεγχο στη διαχείριση των παροχών των ακίνητών τους, πληρώνουν λογαριασμούς, εξοφλούν δόσεις ή κάνουν διακανονισμό των οφειλών τους. Επίσης, ενημερώνουν τα στοιχεία τους σε περίπτωση μεταβολής και υποβάλλουν αίτημα για την υπαγωγή τους στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων) ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, παρακολουθώντας την πορεία τους ηλεκτρονικά.

Ακόμη, λαμβάνουν ενημερώσεις μέσω sms, σε περίπτωση υψηλών καταναλώσεων και μέσω της υπηρεσίας eBILL ενεργοποιούν την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο και μειώνοντας το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο”, για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύουμε ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all.

Εναλλακτικά, όσοι δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά, κλείνουν ραντεβού μέσα από το ηλεκτρονικό ημερολόγιο κρατήσεων στο eydap.gr, καλούν στο 24ώρο Κέντρο Εξυπηρέτησης 1022 ή 210214444 ή επικοινωνούν μέσω της υπηρεσίας Click2Call ώστε να εξυπηρετηθούν.

Ένα ακόμη βήμα γίνεται με την αναβαθμισμένη εφαρμογή EYDAPP, για smartphones και tablet, όπου οι καταναλωτές, ανάλογα με το λογισμικό τους, iOS ή Android, απολαμβάνουν μία νέα εμπειρία βασισμένη στο User Experience (UX).

Η πληρωμή λογαριασμών είναι πια μία εύκολη υπόθεση. Με το barcode scanning, οι χρήστες σκανάρουν τον αριθμό παραστατικού, χωρίς να χάνουν χρόνο πληκτρολογώντας. Οι τρόποι πληρωμής υποστηρίζονται από τη ΔΙΑΣ (Διατραπεζικά Συστήματα), επομένως, οι χρήστες εξοφλούν το λογαριασμό τους ή τη δόση του διακανονισμού τους με Χρεωστική, Πιστωτική ή Προπληρωμένη Κάρτα, χωρίς να απομακρύνονται από το ασφαλές περιβάλλον της εφαρμογής EYDAPP.

Επιπλέον, η ενότητα “Δήλωση Βλάβης” εμπλουτίστηκε με την υπηρεσία ιστορικού, όπου αποθηκεύονται οι υποβληθείσες δηλώσεις και δίνεται η δυνατότητα επανα-υποβολής τους, σε περίπτωση που δεν έχουν επιλυθεί.

Τέλος, το EYDAPP διατίθεται και στα Αγγλικά με νέες διαδραστικές οδηγίες, ενώ το minisite πληροί τις προδιαγραφές για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, όπως ορίζονται από τις οδηγίες προτύπου WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0. Level AΑ.

Μείνετε συντονισμένοι μέσα από τις επίσημες σελίδες της ΕΥΔΑΠ στα social media Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter και Υoutube.

Τελευταία τροποποίηση στις 12:55 - 20 Ιουλ 2022
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.