Μόλις τώρα και αφού οι πολυεθνικές αλυσίδες οργίασαν εις βάρος των καταναλωτών και ειδικά για ένα προϊόν με τέτοια χαρακτηριστικά, αποφασίζεται να επιβληθεί ένα πλαφόν 7% στα περιθώρια κέρδους των εταιρειών.
Η παρατήρηση των στοιχείων ωστόσο, δείχνει ότι έως και τώρα και σε βάθος πολλών ετών, τα κέρδη των εταιρειών από το συγκεκριμένο προϊόν έφτανε έως και το 50-60%.
Είναι προφανές ότι αυτά τα όμορφα στην ελληνική αγορά δεν συμβαίνουν μόνο με το βρεφικό γάλα.
Και η κυβερνητική παρέμβαση στη συγκεκριμένη συγκυρία δείχνει ότι πολλά μπορούν και πρέπει να γίνουν, όμως δεν γίνονται…